CRM dla agencji nieruchomości – jak wybrać?

Jesteś właścicielem biura nieruchomości i zastanawiasz się, jak usprawnić proces obsługi klientów? Chcesz efektywnie zarządzać firmą i zwiększać przychody agencji? Dedykowane oprogramowanie CRM pomoże w osiągnięciu powyższych celów. Wybór odpowiedniego narzędzia nie jest jednak prosty. Wymaga przeprowadzenia dokładnej analizy przedwdrożeniowej i starannego określenia potrzeb przedsiębiorstwa. Jak wybrać personalizowany system CRM dla agencji nieruchomości? Podpowiadamy.

Sprawne zarządzanie biurem nieruchomości nie jest proste. W tej branży szczególnie istotne są relacje z klientem. Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami wiąże się bowiem z koniecznością bezpiecznego przeprowadzenia klienta przez cały proces transakcji zarówno w przypadku zakupu, wynajmu, jak i sprzedaży nieruchomości. Kompleksową opiekę nad klientem usprawni automatyzacja procesu jego obsługi, w czym niezbędny okaże się system CRM. Na jakie funkcjonalności zwrócić uwagę przy jego wyborze?

Zarządzanie ofertami

Dobrze przygotowany opis oferty to klucz do sukcesu, który wpływa na efektywne zakończenie procesu transakcji. Zwłaszcza, jeśli dotyczy nieruchomości posiadających nieuregulowany stan prawny. Rozbudowany opis oferty możesz stworzyć dzięki wykorzystaniu narzędzia wspierającego proces customer relationship management – oprogramowanie CRM ESTI sprawdzi się idealnie. Dzięki wykorzystaniu narzędzia ESTI nie tylko stworzysz profesjonalny opis oferty, ale również skojarzysz z nią potencjalnych odbiorców w znacznie krótszym czasie.

Eksport ofert na portale branżowe

Odpowiednio przygotowany opis oferty to jedno, drugie to dystrybucja na branżowe portale. To właśnie dlatego, przy wyborze oprogramowania CRM warto wziąć pod uwagę możliwość automatycznego eksportu ofert. Niektóre firmy oferujące systemy CRM dedykowane branży nieruchomości uzależniają ilość eksportu ofert na popularne serwisy od wybranego pakietu. Im droższy, tym liczba portali będzie większa – warto mieć to na uwadze i wcześniej porównać dostępne oferty. Ważna jest też kwestia czasu potrzebnego na dystrybucję oferty – im szybciej pojawi się ona na docelowym portalu, tym szybciej dotrze do potencjalnego odbiorcy.

Integracja z innymi narzędziami

Program CRM – idealnie dopasowany do potrzeb biura – musi być zintegrowany z wykorzystywanymi na co dzień systemami i aplikacjami. Dzięki temu wszelkie niezbędne dane będą gromadzone w jednym miejscu, co wpłynie na zwiększenie wydajność pracy całego zespołu. Archiwizacja najważniejszych informacji usprawni opracowanie szczegółowych raportów i analiz, dzięki którym podjęcie strategicznych decyzji związanych z rozwojem agencji stanie się jeszcze łatwiejsze.

Spersonalizowany interfejs

Z programu CRM będą korzystać pracownicy różnego szczebla – zarówno osoby zarządzające, jak i pośrednicy, asystenci czy osoby odpowiedzialne za promocję biura. Dlatego tak ważna jest możliwość personalizacji uprawnień i dopasowania funkcjonalności oprogramowania do potrzeb pracowników niezależnie od zajmowanego stanowiska.

Poprzedni artykułCo obejmuje leasing sprzętu IT i kiedy warto go wybrać?
Następny artykułJak chronić dziecko przed infekcjami wiosną?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj