Ekspozytory reklamowe, czyli promocja w marketach

Ekspozytory reklamowe mają szerokie zastosowanie w sklepach i marketach. Najlepszym sposobem na bycie zauważonym przez klienta jest wybranie takiego, który jest estetyczny, trwały i który w prosty sposób komunikuje promocję w markecie. Wśród szerokiej gamy materiałów wspierających sprzedaż, POSM reklamowych, wymienić można między innymi panele z hakami, wiszące, stojaki płaskie, totemy, kratownice z hakami czy prezentery. Regał reklamowy jest narzędziem marketingowym, pozwalającym klientowi na wyróżnienie się. Estetyczny ekspozytor przyciąga klienta do stoiska w markecie lub sklepie, pomaga lepiej dostrzegać produkty i pozwala łatwo dokonać zakupu, czyli dodania produktu do wózka zakupowego. Firmy oferują również display’e, które nowoczesnym wyglądem pozwalają wyeksponować ofertę marki, klienta i produktu.

Zachęcenie klienta poprzez materiały reklamowe

Ekspozytor reklamowy, który dobrany jest do marki poprzez wygląd, prezentację produktów, sposób i styl komunikacji pozwala wpłynąć na świadomość klienta w sklepie. Dzięki odpowiedniemu projektowi i wyprodukowaniu materiałów POS, POSM i POD, wybraniu formy, kształtu, materiału – dostarczone i dobra dobrane tak, aby jak najlepiej spełniały swoją rolę w marketach. Poprzez dostarczane materiały reklamowe, klient ma możliwość spróbować produktu, dotknąć go, zobaczyć jak działa i porównać, by na tej podstawie własnego przeżycia mógł zdecydować się na zakup. Dzięki ekspozytorom reklamowym „szytym na miarę”, produkty danej marki można wyeksponować w każdym miejscu w markecie – przy kasach, na ladach, wyspach między alejkami bądź pomiędzy istniejącymi półkami sklepowymi.

Ekspozytory reklamowe – produkty dobrze widoczne w sklepach

Decydując się na ekspozytory reklamowe, docierasz do grona klientów, a promując swoje produkty w środowisku klasycznego marketingu – czyli najbardziej stabilnego i będącego najbliżej klienta w markecie – masz największą szansę na zwiększenie swoich wyników akcji prosprzedażowych.

Klient w czasie robienia zakupów stymulowany jest wieloma reklamami, akcjami sprzedażowymi, rabatami i promocjami. W czasie reklam push na telefonach, powiadomień z aplikacji, bonach rabatowych, tylko kreatywnie stworzony stand promocyjny w sklepie jest w stanie wpłynąć na decyzję „tu i teraz”. Warto wybrać firmę, która stworzy ekspozytor dopasowany do marki i produktu, a jej doświadczenie w realizacji stanowisk promocyjnych w marketach pozwoli na proponowanie rozwiązań, które z pewnością są zauważane przez klientów. W ten sposób marka może osiągnąć sukces akcji sprzedażowej i podnieść swoje zyski.

Poprzedni artykułWiosenne porządki – jak ułatwić sobie mycie okien?
Następny artykułPodstawowe wyposażenie sypialni

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj